کاغذ دیواری

1399/03/26 در ساعت 15:48:00

کاغذ دیواری های طرح دار انتخاب نکنید. پیشنهاد ما به شما انتخاب ترکیبی از کاغذ دیواری های ساده و طرح دار است، شما می توانید بخش هایی از خانه، عموما پشت میز تلوزیون و یا کنج ها را طرح دار انتخاب کرده و برای دیوار های اصلی از طرح های ساده استفاده کنید.

کاغذ دیواری

برای انتخاب کاغذ دیواری باید به وسایل و رنگ آن توجه کنید. هماهنگ بودن رنگ کاغذ دیواری با سایر وسایل منزل، زیبایی خانه ی شما را دو چندان می کند.

اگر دائما به فکر تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود هستید، کاغذ دیواری های طرح دار انتخاب نکنید. پیشنهاد ما به شما انتخاب ترکیبی از کاغذ دیواری های ساده و طرح دار است، شما می توانید بخش هایی از خانه، عموما پشت میز تلوزیون و یا کنج ها را طرح دار انتخاب کرده و برای دیوار های اصلی از طرح های ساده استفاده کنید.

چند راهنمایی برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب:

کاغذ دیواری با طرح های عمودی و راه راه باعث می شود دیوار بلندتر و سقف مرتفع تر به نظر برسد.

کاغذ دیواری پذیرایی با خطوط شکسته یا نقوش تیز و هندسی انرژی، هیجان و پویایی فضا را بیشتر می کند. برای اینکه دکوراسیون پذیرایی شما دارای فضایی آرام باشد، طرح کاغذ دیواری باید کوچک و کمرنگ باشد و رنگ ملایم آن فضا را آرامش ببخشد.

طرح های افقی در کاغذ دیواری باعث می شود با خطای دید در پهن شدن دیوار ،فضا وسیع تر و بزرگتر به نظر برسد. سقف در این حالت کوتاه تر دیده می شود.

استفاده از رنگ های گرم در کاغذدیواری پذیرایی باعث می شود فضای ایجاد شده صمیمیت و دلنشینی بیشتری داشته باشد و در مهمانی، افراد رابطه بهتری با هم داشته باشند.

شرایط نصب کاغذ دیواری:

    فقط روی دیوارهای کاملا خشک با توجه به تشخیص نصاب پس از بازدید ازمکان مورد نظر ، کاغذ دیواری قابل نصب می باشد در صورت اینکه مکان مورد نصب تازه گچ کاری شده باشد وگچ دیوار خشک نشده باشد و یا مکان مورد نظر مرطوب بوده یا گچ فاسد شده باشد از نصب کاغذ دیواری خودداری شود . در خانه های جدید ساخت حداقل سه ماه بعد از گچ کاری کاغذ نصب شود.

    در صورتیکه بر روی دیوار ناهمواری و شیار وجود داشته باشد قبل از نصب باید این موارد توسط نصاب با بتونه کاری برطرف شود.

    دو تا سه روز قبل و بعد از نصب کاغذ دیواری تغییر دمایی زیاد در محل مورد نصب نباید ایجاد شود به عنوان مثال در زمستا ن از بخاری و در تابستان از کولر در این مدت استفاده نشود . تا از اثر انبساط وانقباض کاغذ در زمان خشک شدن چسب اجتناب شود . همچنین در موقع نصب درها و پنجره ها باز باشد.

    بعضی از کاغذ دیواری ها را روی سقف هم می توان نصب نمود معمولا در گیلان به دلیل رطوبت بهتر است از نصب کاغذ دیواری روی سقف اجتناب نمود. 

نظر جدید